بهترین تصفیه آب خانگی
چگونه می توان سطح قند خون را با نوشیدن آب کنترل کرد؟

تصور کنید که یک لیوان پر از آب دارید و یک قاشق چایخوری شکر را به آن اضافه می کنید و مخلوط می کنید تا حل شود. حالا لیوان آب را در آفتاب می گذارید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟

آب شروع به تبخیر می کند و آب موجود در شیشه شیرین تر و شیرین تر می شود. حالا همین مفهوم را برای میزان قند خون خود اعمال کنید. از آنجا که خون ما بیش از ۸۰٪ آب دارد ، از آنجا که حجم خون در بدن کاهش می یابد مقدار قند افزایش می یابد.

بنابراین ، یک چیز واضح است ، ماندن در معرض هیدراتاسیون باعث می شود که سطح آب بدن شما کم نشده و حجم خون شما نیز کم نمی شود.

چه مقدار آب باید بنوشیم؟

یک بدن طبیعی سالم هر روز حدود ۱۰ فنجان آب از طریق عرق و ادرار از دست می دهد. در همین زمان ، آب از طریق نوشیدن مایعات و مواد غذایی پر آب توسط بدن بدست می آید. یک قانون کلی نوشیدن روزانه ۶-۸ لیوان آب است..

ساده ترین روش برای آگاهی از هیدراتاسیون بودن یا نبودن ، بررسی ترشحات ادرار است. اگر کمی زرد باشد ، احتمالاً هیدراته هستید و اگر از نظر رنگ تیره تر باشد ، باید میزان مصرف آب خود را بالا ببرید.

راه دیگر برای تنظیم سطح هیدراتاسیون بدن شما ایجاد عادت نوشیدن آب است. برنامه های یادآوری نوشیدن آب به کمک تلفن های هوشمند می توانند به شما در نوشیدن آب کمک کنند.

پیشنهاد میکنیم همیشه یک فلاکس کوچک یا بطری غیر پلاستیکی حاوی آب سالم و تصفیه شده در کیف خود داشته باشید ومرتب آب بنوشید. دستگاه ها تصفیه آب اسمز معکوس قطعا می توانند به شما کمک کنند.