فیلتر آب قلیایی
فیلترهای قلیایی آب چیست ؟

فیلترهای قلیایی آب چیست و چرا باید آن را در خانه خود نصب کنید؟

اگر در مورد آن فکر کنید، ما روزانه مقادیر زیادی آب مصرف می کنیم. چه گرفتن یک لیوان آب، دوش گرفتن، مسواک زدن یا آشپزی، از این شیرها استفاده زیادی می شود!

پس ناگفته نماند که ما می خواهیم آبی که استفاده می کنیم تا حد امکان تمیز و سالم باشد. فیلترهای قلیایی آب زیر سینک ابزاری است که به شما کمک می کند مطمئن شوید که شما و خانواده تان در آبی می نوشید و در آن حمام می کنید که برای سلامتی شما مضر نیست.

فیلترهای قلیایی آب چیست؟

فیلترهای آب قلیایی فقط سیستم های فیلتر آب سنتی شما نیستند. علاوه بر حذف آلاینده ها، این واحدهای مفید آب را با مواد معدنی سالم نیز تصفیه می کنند. این تعادل pH عالی را در آبی که میخورید ایجاد می کند.

آبی که توسط هر نوع سیستم فیلتراسیون دیگری فیلتر می شود ممکن است عاری از زباله و آلاینده های بزرگتر باشد. اما به احتمال زیاد، pH بهینه برای بدن برای جذب و استفاده موثر از آن نیست.

این همان چیزی است که واحدهای فیلتر آب قلیایی را متمایز می کند. آنها نقش مهمی در پاک تر کردن، سالم تر کردن و بهتر کردن آب شما برای بدن دارند. چه در حال حمام کردن در آن باشید و چه در حال نوشیدن آن، آب قلیایی یک پله بالاتر از میانگین آب لوله کشی شما است.

چطورکار می کنند؟

فیلترهای آب قلیایی دو منظوره هستند. در ابتدا، آنها آب ورودی به آنها را فیلتر می کنند تا ناخالصی ها و زباله هایی که می توانند خطرناک باشند را از بین ببرند. آنها این کار را با تغییر شیمیایی آب انجام می دهند تا مولکول های کوچکتر H2O آب قلیایی از آن عبور کنند. آب اسیدی به جای دیگری هدایت می شود.

ثانیا، آنها مواد معدنی ضروری سالم را دوباره به جریان آب اضافه می کنند. اغلب، اینها در طول فرآیند فیلتر کردن حذف می شوند. پتاسیم، منیزیم و کلسیم مواد معدنی ضروری هستند که دوباره به آن اضافه می شوند. این امر آب شما را به سطح pH9 کامل باز می گرداند.

فیلترهای قلیایی آب چیست و چرا باید آن را در خانه خود نصب کنید؟

اینها را با یک دستگاه قلیایی متفاوت به نام یونیزر اشتباه نگیرید. اینها به سادگی آب قلیایی و اسیدی را با ورود جریان به فیلتر جدا می کنند. بعد از آن هیچ ماده معدنی اضافه نمی کنند.
چگونه نصب می شوند؟

نصب فیلتر آب قلیایی بسیار آسان است. واحد فیلتراسیون به خوبی در زیر سینک شما قرار می گیرد. بنابراین نیازی به روش های تهاجمی که به خانه شما آسیب می زند وجود ندارد.

یک تکنسین سیستم فیلتر را به لوله های زیر سینک آشپزخانه شما متصل می کند. به همین راحتی است!

مزایای فیلترهای قلیایی آب چیست؟

هنگام نصب یک سیستم فیلتر آب قلیایی ممکن است تغییرات شدید و چشمگیری در خانه شما ایجاد نشود. اما قلیایی کردن آب در طول زمان تأثیر مثبتی دارد.

با توجه به اینکه چقدر آب میخوریم، هرچه سالمتر باشد، بهتر است! حتی اگر مقدار زیادی از آن را نمی نوشید، با آن طبخ می کنیم و در آن حمام/دوش می گیریم، جایی که جذب پوست می شود.
برای بدن راحت تر جذب می شود

هدف از واحدهای فیلتر آب قلیایی این است که آب شما را به PH قلیایی برساند. این یک مزیت است، زیرا مولکول های آب قلیایی کوچکتر از اسیدی هستند.

این بدان معناست که جذب مولکول های آب قلیایی برای بدن آسان تر است. وقتی بدن شما آب بیشتری را با تلاش کمتر جذب می کند، منجر به هیدراتاسیون بهتر می شود.

فواید هیدراته بودن بسیار زیاد است! برخی از آنها عبارتند از:

  • بهبود فرآیند گوارش
  • پوست سالم و صاف
  • سطوح انرژی بالاتر
  • جذب بهتر مواد مغذی

ممکن است منجر به بهبود سلامت شود

نصب ساده یک سیستم قلیایی زیر سینک می تواند سلامت خانواده شما را بهبود بخشد. علاوه بر هیدراتاسیون، مطالعات نتایج جالبی را نشان می دهد که به سلامت بهتر اشاره می کند.

این مطالعه جریان خون بهتر را در رگ‌ها و شریان‌ها نشان می‌دهد که با نوشیدن آب قلیایی مرتبط است.
این یکی شواهدی را نشان می دهد که رفلاکس اسید را می توان بهبود بخشید، زیرا آب قلیایی ترکیبی را که باعث آن می شود خنثی می کند.
و این تحقیق نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا و کلسترول بالا نیز ممکن است از نوشیدن آب قلیایی مزایای سلامتی به دست آورند.

 

طعم و احساس بهتری دارد

یک واحد قلیایی آب را با مواد معدنی سالم پاکسازی، تصفیه و تزریق می کند. به همین دلیل، آبی که از شیر شما خارج می شود، نرم تر می شود و طعم بهتری روی جوانه های چشایی شما می گذارد.

شما نمی توانید احساس صاف و ابریشمی این نوع آب را از دست بدهید. به طور قابل توجهی با آب “سختی” که شما به آن عادت دارید متفاوت است. همچنین طعم کمی شیرین دارد!

کدام فیلتر آب قلیایی را باید تهیه کنم؟

در اینجا در فروشگاه پاکروز، ما به ارائه محصولات برتر افتخار می کنیم. ما واقعاً معتقدیم که آب سالم و تمیز چیزی است که هر فرد و خانواده به آن نیاز دارد و سزاوار آن است.

ما دو گزینه مختلف دستگاه فیلتر آب قلیایی را ارائه می دهیم. . هر دو آب تمیز، شفاف و متعادل با pH را ارائه می دهند. انتخابی که انتخاب می کنید فقط به شما و نیاز شما بستگی دارد.

 

منبع : گریت واتر